Najčastejšie otázky

Ako vyzerá balíček zo zásielkovej služby?

Zakladáme si na dôvere našich zákazníkov. Je úplne samozrejmé, že tovar objednaný cez internetový obchod expedujeme a posielame v diskrétnom balení. Tovar balíme do kartónových krabíc a ako odosielateľa uvádzame City Realex, a.s. Takto zabalený balíček je 100% diskrétny. Z obalu ani textu nie je nijak identifikovateľný erotický obsah.

Môžem sledovať svoju zásielku u dopravcu?

V informačnom e-maile o expedícii zásielky nájdete číslo balíka a odkaz na stránky dopravcu, kde budete môcť zásielku sledovať. Užívatelia registrovaní na www.eroticcity.sk môžu sledovať celý priebeh objednávky na svojom účte. 

Za ako dlho príde zásielka?

Väčšina tovaru je trvalo skladom a objednávky sa vybavujú obratom. Konkrétne informácie o čase dodania nájdete na e-shope priamo na karte produktu.

Je možné platiť na e-shope kartami?

Áno, je možné platiť platobnými kartami Visa a MasterCard a využiť bankové tlačidlá väčšiny bánk pôsobiacich v CZ. Poštovné je potom znížené o poplatky za dobierku.

Koľko stojí doprava?

Dopravujeme cez spoločnosť GLS, cena zásielky je 6 € a za dobierku zaplatíte navyše 1 €. Pri nákupe nad 60 € je doprava zadarmo. V prípade rezervácie na predajni je doprava zadarmo. 

Mám možnosť vyzdvihnutia tovaru na predajni?

Áno, každá predajňa slúži ako odberné miesto pre objednávky z e-shopu. V prípade rezervácie je doprava zadarmo.

Ako dlho bude pre mňa tovar na predajni rezervovaný?

Tovar bude pre vás odložený 7 dní. Po tejto dobe bude späť vrátený do predaja pre ostatných zákazníkov.

Od koľkých rokov je možný vstup do predajne? Je možné na predajňu zobrať svoje deti?

Na predajňu je zo zákona povolený vstup od 18 rokov. Ani rodič nemá právo schváliť porušenie tohto zákona. V praxi to znamená, že ani s vaším dovolením nesmie predavač vpustiť maloletého. Za dodržiavanie týchto zákonných nariadení je zodpovedná obsluha. 

Aký doklad o zaplatení mám po obsluhe požadovať?

Obsluha je povinná vám vždy vydať daňový doklad. Ak by napr. z dôvodu výpadku elektrického prúdu pokladňa nefungovala, potom je obsluha povinná vystaviť vám náhradný daňový doklad.

Ako mám zakúpený tovar ošetrovať?

Vyškolená obsluha vám odporučí najvhodnejšie prostriedky na údržbu vzhľadom na zvolený materiál. Ku každému predanému výrobku navyše dostanete návod na použitie (ak už nie je súčasťou balenia), kde tieto informácie nájdete.

Je možné zakúpený tovar vymeniť?

Výmena tovaru je možná iba v prípade, že je tovar originálne zabalený a preukázateľne nepoužitý. Kontrolu vykonáva kompetentná osoba. Ostatný tovar nie je možné z hygienických dôvodov vymeniť.

Aké sú podmienky reklamácie a čo je potrebné k uznaniu reklamácie predložiť?

Pri podaní reklamácie je spísaný reklamačný protokol a tovar je zaslaný do servisného strediska. V zákonnej lehote 30 dní je reklamácia vybavená. Na prijatie reklamácie je potrebné: pozri Reklamačný poriadok.

Je možné získať formou akcie niečo zadarmo?

V sieti predajní aj na e-shope je mnoho akcií, ktoré formou darčeka alebo napríklad ďalšieho výrobku zdarma odmeňujú zákazníka za nákup. Tieto akcie sa v priebehu času menia podľa podnetov od zákazníkov. Akcie sú uvedené a pravidelne aktualizované v sekcii "Aktuality"

Kde sa dozviem, aké plánujete akcie, zľavy a novinky?

Na každej stránke je v spodnej časti symbol obálky s textom Nepremeškajte akcie alebo nové produkty! Stačí zadať svoj e-mail, kliknúť na odoberať a môžete sa tešiť na zaujímavé informácie a novinky.

Môžem sa tešiť na predajne v ďalších mestách?

Áno, chceme vám byť bližšie a otvárame stále nové predajne v ČR i SR. Pre vaše pohodlie ide najmä o predajne v popredných obchodných centrách.

Najväčšia sieť obchodov s erotickým tovarom na SK

Viac ako 100 predajní na Slovensku a v Česku.
Preškolená obsluha ochotná diskrétne poradiť
Zdravotná nezávadnosť produktov na prvom mieste
Mapa predajní